820 műszaki adatok:
Motor típus: közvetlen befecskendezéses,négyütemű vízhűtéses dieselmotor
ModellD 243S
Teljesítmény: 60 (81) kW (LE)
Névleges fordulatszám : 2200 ford/min
Hengerek száma 4
Furat x löket: 110 x 125mm
Hengerűrtartalom: 4750 cm3
Maximális nyomaték: 286 Nm
Nyomatéki rugalmasság: 15%
Üzemanyag tartály űrtartalma: 130 Lit.
Erőátvitel: Tengelykapcsoló száraz, egytárcsás,rugóterheléses
Sebességváltómű: mechanikus, fokozatváltó
Sebességfokozatok száma, előre/hátra: 18/4
Haladási sebességtartomány:
-előremenet: 1,89 - 33,4 km/ h
- hátramenet 3,98 - 8,97 km/h
Hátsó TLT hajtás hidrosztatikus vezérlési rendszerű
- motor fordulatszámarányos I ford/min 540
- motor fordulatszámarányos II ford/min 1000
- útarányos, ford/m megtett út 3,5
Hátsóhíd differenciálzár: tárcsáskét üzemmód„Kikapcsolt", ül. „Bekapcsolt"Hátsóhíd kúp fogaskerekes differenciálművelés homlokfogaskerekes bolygóműves végle-hajtással.
Fékberendezés:
Üzemi- és rögzítőfék: mechanikus, száraz,tárcsás. Pótkocsi fék: légfék, a traktor üzemifékberendezésével együtt működő egykörös légfékrendszer.
Hidraulika rendszer:
Tömb építésű, erő-, helyzet- és vegyesszabályozással, a hárompont függesztőszerkezetet a teljesen felemelt helyzetben rögzítő mechanikus berendezéssel. Emelőképesség, az alsó függesztőkarok pontjain 3200kp. Maximális nyomás 200 bar. Hidraulikaolaj feltöltési tartalom 21lit.
Méretek és tömeg adatok
Tengelytávolság, mm 2450
Legnagyobb hosszúság, mm 4100
Szélesség, mm 1970
Magasság a vezetőfülke tetejéig, mm 2785
Nyomtávolság, mm-első kerekek 1350-1850- hátsó kerekek 1420 - 2100
Szabadmagasság,mm- első híd alatt 645- hátsó híd alatt 465
Legkisebb fordulási sugár, m 4,1
Saját/megeng. legnagy. tömeg, kg 3750/4280
Gumiabroncs méretek
-első kerekek 11,2-20- hátsó kerekek 15,5R38
Kormánymű: hidrosztatikus, a kormánytrapézba épített kétmunkahenger, Danfoss típusú szervószivattyú
Első hajtott híd portál típusú, csúszáshatárolt differenciálmű,homlok fogaskerekes végkihajtások és két támaszú kormánycsuklók. Az elektro-hidraulikus működtetésű, tárcsás tengelykapcsoló lehetővé teszi az első hajtás terhelés alatti kapcsolását. A tengelykapcsolónak három üzemmódja van: „automatikus bekapcsolás"(hátsó kerék csúszása esetén), „állandóan bekapcsolva", „kikapcsolva".
Elektromos berendezések:
Generátor: 14 V szabályozott feszültség, lkW teljesítmény. Az indító rendszer 24 V feszültségű, 4 kW teljesítményű önindítóval, ét ereshidegindító berendezés
Vezetőfülke:
Az OECD előírásait kielégítő, ROPS biztonásági védőkeret, levegőszűrő és fűtés, nyithatótetőszellőző, hátsó és oldal ablakok, elektromos szélvédő mosó és törlő, elektromos hátsóablaktörlő, modern kialakítású műszerfal és
műszerek.
Alapfelszereltség:
Fényszórók, hat hidraulikus csatlakozó, hátsófüggesztőszerkezet, mechanikus rögzítés,munkaterület megvilágító lámpák, hátsó hely-zetjelző lámpák, féklámpák, irányjelzök